środa, 11 lutego 2015

Rozdział 5 pt. "Powrót do przeszłości"

Nienawidzę wind. - pomyślałam zjeżdżając coraz niżej i niżej. Dlaczego ich nie lubię zapytacie? Dawno temu gdy byłam jeszcze małą dziewczynką jechałam z mamą windą. Jednak ta nie zauważyła że zaczęłam się bawić guzikami w windzie. Nim się odwróciła ja jechałam na kolejne piętro. Zostałam całkiem sama pośród obcych ludzi i wędrowałam od piętra do piętra. Dlaczego nie wysiadłam? Moja mama zawsze mi mówiła - jeżeli się zgubisz to znajdź drzewo chwyć się go porządnie i nie odchodź dopóki cię nie znajdę. Drzewa w centrum handlowym nie są widywane zbyt często więc zostałam w windzie całkiem sama i przerażona. Wracając do tematu: Jechałam coraz niżej. Pierwsze piętro, drugie piętro, trzecie piętro. STOP! Winda wreszcie się zatrzymała. Na piętrze znajdował się tylko jeden niezbyt duży pokój z dźwignią na środku.
Zrobię wszystko byle by tylko znów znaleźć się w domu - powiedziałam popychając dźwignię. A właściwie jak się tu znalazłam? - pomyślałam i w tym momencie poczułam silny ból, jakby porażenie prądem. Najbardziej odczuwałam go na moim lewym ramieniu. Straciłam przytomność. Doznałam wizji. Widziałam jak biegnę z gabinetu dyrektora do domu. Moje oczy wyglądały bardzo dziwnie. Był na nich jakiś wzór, jednak nie zdołałam go dostrzec. Gdy wbiegłam do domu podeszłam do komputera i zaczęłam tworzyć jakiś program. Nie wiem co to było, jednak bardzo się zdziwiłam że mam takie umiejętności. Wcisnęłam ENTER. W tym momencie mój własny komputer jakby ożył i wciągnął mnie do swojego wnętrza. Moja wizja się skończyła.  Powoli wstałam z ziemi i zobaczyłam potężną maszynę. Jednak nie tylko to się zmieniło...

6 komentarzy:

  1. Witam!
    Zgłosiłeś/aś się do Spisu opowiadań o Kod Lyoko. Przypominam, że zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu obowiązującego na stronie. W związku z tym proszę o umieszczenie w widocznym miejscu linku do spisu, bądź informacji w poście/zakładce.
    Pozdrawiam Lyoko Angel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link został umieszczony. Dziękuję za wspisanie do listy.

      Usuń
  2. Hej! Bardzo fajny ten blog. Będę czytać tego bloga. Mieszkasz we Francji, ale szczęściara : ). Czekam na next.
    Kelly : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama treść bloga mi się spodobała tylko, że jej zapis już nie bardzo. Linijki się ze sobą zlewają co utrudnia czytanie. Mógłbym prosić o rozdzielenia kwestii poszczególnych postaci enterem?

    OdpowiedzUsuń